21-06-2010

Gevloek achter 't masjien

Ik vind mezelf geen naaiprinses. Kleuren en patronen combineren is leuk en iets moois maken geeft me veel voldoening, maar ik heb nog een boel te leren. De naaimachine is trouwens niet altijd mijn beste vriend. Menig leuk ding is ter wereld gekomen onder gemopper en gemekker, maar het eindresultaat bewonderen maakt alles goed! Kledij in elkaar boksen is niet echt mijn ding. Beebiespulletjes en accessoires daarentegen, zijn mijn dada! Ik heb net mijn eerste jaar naailes achter de rug en de rok die ik er heb gemaakt, wil ik zeker nog 'ns opnieuw maken, maar ik heb er nu geen zin in. Het zelfvertrouwen zit niet snor, maar dat komt nog. Als de zin en het vertrouwen er zijn, dan ga ik ervoor en toon ik jullie trots mijn nieuwe creatie! :)
De feestjurk, die moet er natuurlijk wel gaa komen en ik moet eerlijk bekennen dat ik een hulplijn heb ingeschakeld... Mijn juf wil me een handje helpen en daar ben ik blij om! Ik mag er niet aan denken dat ik tijdens een dolle dans mijn jurk verlies... :) Wordt vervolgd...
Enkele kiekjes van spulletjes die ik tevoorschijn heb getoverd:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten