01-11-2010

Juij! Helemaal zelf mijn rokje gemaakt!

Otto is een echte knaap, gek op auto's!


Mijn zelfgeknutselde rokje
 Voila, dit is mijn knutselwerk! Neeneen, niet mijne zoon, hoewel ik die ook zelf in elkaar heb gezet... :) Mijn rokje heb ik dus gemaakt in een mum van tijd of toch voor mijn doen. Zo'n 4 uur ben ik er mee bezig geweest. Ervaren stiksters hebben in die tijd een gevoerde winterjas gemaakt, maar ik maakte dus een simpel rokje met beleg en rits... En ik ben er trots op! :) Het smaakt naar meer!
Het beleg afwerken lukte me niet echt goed. Ik moet de naaijuf 'ns aan de tand voelen om die afwerking snor te krijgen, want dat laatste is niet mijn specialiteit... Het is mijn 3e rokje en 't kan nog altijd beter. Nog maar een nieuw exemplaar maken dus!
En nu nog snel een beetje breien. Ik ben al een hele tijd aan 't breien aan een mutsje voor mijn kleine knaap en 't gaat maar niet vooruit. Nu heb ik er voor mezelf een uitdaging van gemaakt, om er zeker van te zijn dat Ot niet met een lief naar huis komt tegen dat zijn mutsje af is! Nog 2 dagen en dan moet ik 8,5 cm breiwerk op tafel kunnen leggen. Kan ik 't niet, dan moet ik een rokje knutselen voor een collega, met een (duur...) stofje dat ik voor mezelf heb gekocht! Uitdaging genoeg, me dunkt, dus ik begin er snel aan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten