15-12-2010

De nieuwe Ottobroek

Ik heb mezelf getrakteerd op een namiddagje naaien. Ingrediƫnten : een halve dag verlof, een naaimasjien, stofje van de Sammtex, stofje van Vermiljoen en gaan met die banaan! 'k Ben tevreden over mijn nieuwe creatie. 't Is alweer een heuse broek geworden voor kleine Meneer Ot. Niet veel nieuws onder de zon, hetzelfde patroontje gebruikt als zijn vorige exemplaren, maar wel iets langer gemaakt, want mijn kleine boef groeit pijlsnel de hoogte in! De zoon ligt al te soezen, maar ik ben er zeker van dat 't 'm beeldig zal staan! :)





Op de blog van Eloleo botste ik op deze leuke muts. Die moet ik zeker 'ns gemaakt hebben, dus dat wordt mijn volgende wapenfeit. Ik ga dezelfde mosterstof gebruiken, in combinatie met een teddystofje. Wordt vervolgd!
Enne ja, ik weet dat ook de ZsaMask op mij ligt te wachten, maar dat kan ie nog wel eventjes blijven doen... Nu ik breinaald 7 heb ontdekt, is er geen haar op mijn hoofd meer die er aan denkt om nog te knutselen met naald 3.5... :) Ooit komt die zin wel terug. Ooit...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten