22-05-2011

Kapotte Ogen en Hippe Beurzen! Petit Bazaar loert om de hoek!

Mijn zoon heeft gevoeld wat lijden is... Met zijn fiets ging ie tegen de vlakte en kreeg er een dik oog voor terug! Gelukkig zijn die kleine mannetjes gemaakt van beton en hebben ze 9 levens mee gekregen... Hij beschikt bovendien ongetwijfeld over een heroe-power, elke wonde geneest sneller dan het licht! Allright! :D





Tijdens het weekend ging ie spelen met 2 maten. Stuk voor stuk knapen, geboren in dezelfde maand van datzelfde jaar, dus de ideale gelegenheid voor de mama’s om stiekem te kijken wie wat beter kan... Ik mag met een gerust hartje zeggen dat mijn zoon, hoewel ie veel te vroeg mijn buik moest verlaten, een flinke kerel is geworden en zeker niet moet terugdeinzen voor zijn leeftijdsgenoten! Dubbel Olraait!





En soms, heel soms (teveel naar ons gedacht eigenlijk) kiest ie een nieuw stel ouders...



Volgend weekend is het weer zover. Een dag of 2 te vroeg, want pas op 30 mei krijg ik hopelijk te horen of er een klein madammeke of meneertje in mijn baarmoeder schuilt, maar toch ga ik er heen. Een jaarlijks weerkerende traditie : Petit Bazaar ! Superbeurs met een aardig aanbod aan leuks. Soms een tikkeltje te prijzig naar mijn onbelangrijke mening, maar toch onweerstaanbaar gezellig voor het oog. Vermiljoen is ook weer van de partij, dus dat wordt pinnen voor aankomst! Zet je schrap, mevrouwtje Vermiljoen, want dedees komt koopjes doen! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten