15-05-2011

Trots op mezelf!

De laatste dagen waren productief! 2 kussens heb ik geboetseerd voor mijn meter. Ze had me gevraagd om 2 exemplaren te maken, die passen in haar zwarte sofa en ik mag met fierheid bekennen dat ik een duo pareltjes heb gemaakt! Bescheidenheid siert, nietwaar... :) Het paarse stofje heb ik uit Den Beer in Harelbeke, de beige stof kocht ik in Ikea voor een prikje. Frutselkes heb ik van hier en daar. Nu en dan koop ik 'ns lintjes her en der en dan zie ik later wel waarvoor ik ze gebruik. Handig, zo'n doos vol bandjes en kantjes!





Het dochtertje van mijn neef kreeg van Meneertje Ot een turnzakje cadeau. Eentje met roze, met bloemetjes en bolletjes. Het is een echt meisje-meisje en ik vond 't super om 'ns een echt meisje-meisje zakske te knutselen!

Haar mama kreeg een portemonneetje toegestopt. Een klein geldbeugelke, dat makkelijk overal mee te nemen is. Ik maak 'r ook nog een groter exemplaar, dus later nog foto's van de 2e, grotere versie!



Als laatste maakte ik ook nog snel een klein zakje, waar ik de centen van een communicantje in kon verstoppen. Het patroontje haalde ik hier. Supersimpel en in een oogwenk klaar! Zo moet dat zijn! :)

1 opmerking:

  1. schoon zuske, mooie creaties!!
    Ik ga dan ook ne keer peizen wa voor kussens mijn zetels mogen sieren ;-)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen