11-01-2012

Een A-lijn in de maak...

Er komen misschien niet meteen veel naaisels uit mijn lijf, maar dat lijf zit wel boordevol plannen en ideetjes. In het Paleis in Gent en Antwerpen bleef ik me maar vergapen op de broeken en rokjes van Who's that girl. Naar mijn inziens een merk dat zijn spulletjes nogal in waarde overschat, dus moet Meneertje Ot 't zelf gaan maken! 'k Heb 2 effen stofjes gekocht, een groentje en een blauwke, die ik ga combineren met bescheiden details. Het worden een broek en een rok. Voorlopig sta ik nog nergens, maar hou me in de gaten! ;)

De broerkes zien mekaar graag, dat wou ik ook nog even kwijt...


Ok, nu moet ik vlug weer verder met tuutjes in 't bekje mikken, afwassen, rommel opruimen van mijn oudste koorknaap, luierdoekjes halen, koffie drinken... Druk, druk, druk... :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten