20-01-2012

Soep en pipi

Mijn zoon krijgt een poep... Ik weet niet of ik hier al veel gal heb gespuwd over het eetgedrag van mijn 2-jarige knaap, maar daar is dus veel gal over te spuwen zulle! Dat kind is sterk in 'neen' zeggen en houdt niet van alles wat groen is, bijna alle andere groenten, soep, brood, ... Bloed, zweet en tranen ben ik armer, maar nu, plotsklaps, zomaar ineens, begint mijn zoon te eten! Hij eet 's morgens brood met sojakaas en heeft zelfs al 'ns opeens soep geslurpt. Gisteren vulde hij zijn buik met quinoa en ook met groene boontjes heeft zijn lijveke al kennis gemaakt. Sjapo, mijn kleine makker! Dat alles zorgt er nu voor dat zijn frêle lichaampje aan 't veranderen is. Hij heeft een flinke buik en ook zijn poep steekt nu iets meer naar achter! Mijn zoon wordt een man. :D
Bovendien heeft ie 't potje plassen bijna onder de knie. Vorig weekend hebben we de knoop doorgehakt en ging de pamper uit. Eén dag heb ik niets anders gedaan dan pipi zoeken op de grond en die wegtoveren, maar daarna ging 't al stukken beter. Hij heeft na een kleine week oefenen nog steeds wel 'ns een natte broek, maar er gaan ettelijke pipi's de pot in! Joepie! Nu wordt mijn zoon dus echt een man... *zucht* Het gaat allemaal zo snel he. In april mag ie naar de klas! Alweer een mijlpaal!

1 opmerking:

  1. Tuur zou zeggen "Otto wordt een grote MAM !"
    Dikke duim en doe zo verder!
    grtjes
    tante Ine

    BeantwoordenVerwijderen