12-02-2012

Banden smeden met sjokola!

Vrijdag was een mama-Otto dagje. 's Morgens is kraamhulp langs geweest en ben ik er tussenuit geknepen met mijn oudste mannetje. Gewoon 'ns samen naar de winkel. Otto met het kleine karretje en mama zonder maxi-cosi. Gewoon leuk. In de namiddag sliep Fons als een rozeke en had ik nog meer extra tijd voor zijn grote broer en ik besloot om broodpudding te maken. Fiekefatjerietje heeft een jummie recept voor "oudewijvetaart" met appel en speculoos, maar wij maakten een variant met peer en chocola. "Doe het brood maar in stukskes, Otje", zei ik net voor ie 't in zijn mond deponeerde... Roeren lukte aardig, tot de suiker en de speculoos op tafel kwam. Wat een zonde om die niet op te schransen, dacht mijn pientere peuter! :D Ons brouwsel was heerlijk en straks stort ik me nog 'ns volledig op 't laatste stuk...


Hier was 't 'proeven' al gestart...


Hmm, nog maar ne keer proeven...





Hier is 'm zie, onze broodpudding met peer en sjokola
Plasticine-tijd! Een sneeuwmanneke met klak en fleske bier. Een creatie, die mede te danken is aan mezelf en ook een beetje mijne zoon...


1 opmerking: