11-03-2012

Een deftige das voor Tuur!

De zoon van mijn zus werd 3. Het is ne kastaar, die grote 'ukkepup'. Omdat onze kinderen net niet verdrinken in hun overvloed aan speelgoed, wou ik Tuur niet alleen speelspullen k-do doen, maar ook 2 originele truitjes. Ik kocht in de Hema 2 shirtjes en deed er dit mee:



Mijn zonen komen goed overeen. Grote Ot zorgt uitstekend voor zijn 'vriend' Fons en daar kan ik alleen maar ontzettend blij om zijn.


Enkele succesjes te melden omtrent mijn grootste belhamel. Potjestraining is nog steeds aan de gang en vandaag gingen we zonder pamper de deur uit. Een namiddagje Brielmeersen is uitstekend verlopen zonder natte broeken! Hiepla Hoi! Eten lukt ook steeds beter. Toen 't efkes weer wat minder ging, schakelden we de oranje plakkerkes in. Eén plakkerke voor elke grote hap. Hij valt als een baksteen voor dat simpele truukje... :)

3 opmerkingen:

  1. O, dat vind ik nu nog eens een goed gedacht, stickertjes bij elke hap als ze niet goed wil eten. Dat ga ik ook eens proberen!
    En die shirtjes vind ik heel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tuur (ook wij natuurlijk!) is heel blij met zijn mooie t-shirtjes! Ook zijn andere cadeaus mochten er wezen! Nog eens bedankt tante Carol !
    En ook dikke duim voor flinke Otto!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, echt geslaagd die T-shirtjes, tof ideetje! (en veel succes met de buikspieroefeningen, of moet ik zeggen met het voornemen?) :-)

    BeantwoordenVerwijderen