25-04-2012

Een scheef mouwke


Ik wou jullie deze graag 'ns tonen! Mijn eerste zelfgemaakte raglan t-shirt. 'k Had een goedkoop streepstofke van 't stoffenspektakel en combineerde dat met oranje boordstof van Vermiljoen. 't Resultaat mag er wel wezen, vind ik, maar toch zie ik mijn kerel 't liefste met een 'gewone' mouw en niet zo'n schuine naad. De volgende maak ik 'ns met 3/4 mouwen, zoals een baseball shirt en ik vermoed dat 't dan meer mijn 'meug' zal zijn. Oh ja, hier vond ik de handleiding.

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het zeer geslaagd hoor! En thanks voor de handleiding, ga ik ook eens proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind da wel mooi zo'n 't shirt! Mijn kiendjes willen altijd model zijn zulle :-D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat 't patroontje Tuur ook nog zou passen, dus als ik 'ns in een zeeeer gulle bui ben, maak ik er ook 'ns eentje voor jouw knul! :)

      Verwijderen
  3. Heel mooi! Ik vind die raglanmouw net heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen