04-05-2012

Een Jacob voor Ot!

Ze is er! Mijn eerste Jacob voor Otto!






Zonder arrogantie durf ik te beweren dat ze schoon is geworden. :) Mijne zoon vond 't ook "heel mooi, mama", dus ondergetekende is content. Alleen jammer dat die ingestikte plooien en de zakjes niet zo goed te zien zijn met zo'n druk stofje, maar toch, heel tevreden en op naar de volgende! Het stofje kocht ik op "Van Katoen" bij Bambiblauw.

Voor kleine Fons volgt er ook nog 'n Jacobke, dankzij de helpende handen van mijn naaijuf, die me vakkundig heeft getoond hoe ik 't patroontje kon kleiner maken.

3 opmerkingen:

  1. Het staat hem super, en zeker in die stoere stof. Terecht trots :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. (En de zakken kan je misschien accentueren met een paspel of een biaske eraan?)

    BeantwoordenVerwijderen