12-05-2012

Heppie Burting! Leve ik, leve Fons!

Het regende verjaardagen! Eergisteren werd ik er 2 x 3 en gisteren was 't de beurt aan mijn halfjarige Fons! Joepie!



Verjaren = kadootjes! Ik werd in de watten gelegd met zelfgebakken klaaskoeken, heerlijke seitan bourguignon met verse frietjes en veganaise en als kers op de taart, nog een heerlijke chocoladetaart! De sjampanje werd ontkurkt en de 'jongen' mochten iets langer opblijven. Als dat geen feest is! Het was een 'heppie burting', gelijk mijn oudste zoon 't zo schoon kan zeggen.


Voor mijn halfjarige job maakte ik een kroontje volgens deze alom bekende handleiding van Polkadotjes. Ik verstevigde beide stofdelen met vlieseline, naaide een stukje velcro op de buitenstof en mijn viltje-met-cijfer plakt er gewoon tegenaan. Easy peasy!



Vorige week vierde 't zoontje van mijn nicht zijn communie. Stuivers afgeven in een envelopke, daar doe ik niet aan mee, dus ik knutselde rap een knikkerzakje (patroontje - Van Katoen) en verstopte er een stel knikkers en bankbriefkes in.



1 opmerking: