27-05-2012

Korte Jacob is geboren!

Er rolde deze week bijna een schone, nieuwe, groene jacob vanonder mijn masjien, voor 't communiefeest van neefje Robin. Toen de zon plotsklaps had beslist om ferm te gaan branden, werd het plan gewijzigd. Jacob werd efkes naar de wachtzaal gestuurd, want 'korte' Jacob was eerst aan de beurt! Het werd dus een Jacob met korte pijpkes en met paspel aan de zakjes en in de zijnaad. Ik vind 't schoon. En ik hoor 't je wel denken zu. Mijn benen zijn inderdaad vree wittekes en had ik dat geweten, dan had ik mijn pulleke bruin zonder zon wel 'ns uit de kast gehaald. Verdikke toch... :)

Geen schone, geënsceneerde foto's van mijn creatie, wegens 'pas af, direct aan de poep en rap in de auto op weg naar 't feest'! Wel enkele spontane actiekiekjes! 't Ding heeft de test fantastisch doorstaan. Na een namiddagje ravotten is ie nog volledig intact, maar wel toe aan een fikse wasbeurt...


4 opmerkingen:

  1. Mooie versie! Bij deze uitgebreid getest en goedgekeurd :-). (Jij hebt trouwens ook een hele mooie jurk aan!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En het is in een schoon stofke gemaakt ook en die paspel maakt het af. Zoooo wit zien die benen toch niet? :-)

    BeantwoordenVerwijderen