02-06-2012

Vink is binnen!

Wie vandaag de dag nog geen 'vinktas' heeft liggen/hangen/slingeren (schrap wat niet past), die telt niet meer mee. Met die gedachte in 't achterhoofd, maakte ik snel mijn eigen versie.


Wie per sé nog foto's wil nemen van z'n nieuwe tas om 21u 's avonds, die kan geen pareltjes verwachten nje.. Maar dit geeft je toch een idee. Oranje vichy, gecombineerd met de alom gekende paarse auto's van Echino en een gebloemd stofke van Den Beer, afgewerkt met een biais in blauwe ruitjes en een kantje. Ik vind 'm schoon. Jullie ook? :)

2 opmerkingen:

  1. Oo! Jij hebt gewoon nog van die Beerbloemetjes? Echt een collector's item intussen hé, lucky you!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik durf wel eens stof te kopen zonder concreet doel in 't hoofd en die moet dan vaak 'ns heel erg lang wachten tot ze aan de beurt is... Het stuk dat ik er nu nog van heb wordt een rokske voor mezelf!

      Verwijderen