17-10-2012

Aster blaast een kaarsje uit!

Vriendinnetje Aster werd onlangs gekroond tot 1. Haar mama wou graag een origineel shirtje en dat mocht ik voor haar ontwerpen.


Ik versierde het t-shirt met knopen, stof en flockfolie. Om 't helemaal af te maken, knutselde ik er nog een Eloleo-bloem bij en een ketting van stof en parels.



De handleiding van Eloleo dateert al van 2 jaar geleden en ik kan me nog levendig herinneren dat ik die toen heb gelezen en er geen snars van begreep. Wat the * is vliesofix en hoe zit dat ding in elkaar? Ik wou 'm zo graag maken, maar wist niet hoe eraan te beginnen...
Grappig eigenlijk, want nu lijkt die tutorial zo belachelijk eenvoudig. Bijna overbodig om zoiets simpels in een handleiding te gieten! Leuk te merken dat ik op 2 jaar tijd toch al geƫvolueerd ben tot een iets rijpere rot in 't vak. :)

Hoera! Leve Aster!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten