13-11-2012

Fons is één!

Mijn kleine puppie was jarig! Op 11-11-11 kwam ie piepen en ondertussen zijn we al een jaar ouder, wijzer en vermoeider geworden. Maar 't is zo'n schatje, dat Fonske. Ik tutte mijn jong op met een verjaardagst-shirt (alvast een vaste waarde geworden ten huize Meneertje Ot...) en een kroon.


Voor diegenen die een handje hulp nodig hebben, op 't shirtje staat "1 kopje koffie", naar het populaire levenslied van VOF De Kunst. Ook 'n beetje een link naar zijn feestjes die er straks aankomen, met taart en kopjes troost.

Het kroontje is opgebouwd uit stof en vliesofix. Het rode stel knoopjes is op Fons' maat. De resterende 2 zijn voor grote broer Ot, die het niet kan laten om die nieuwe kroon op zijn kruin te draperen. Ik heb niet met knoopsgaten gewerkt, maar met 2 kleine elastieklusjes. Het cijfertje 1 is afneembaar.



"It's my party and I cry if I want to..."
Voor de makkers in de kribbe, testte ik mijn nieuw verworven skills met Illustrator.



Ben ik geslaagd? ;)

2 opmerkingen: