29-04-2013

Waar is den tijd van de flikflak-horloges...

April is communicantjesmaand! Gisteren mochten ook wij meevieren met de dochter van mijn neef. Het feestvarken is nogal tuk op paarden en als ik de uitnodiging mag geloven, dan houdt ze ook van groen en roze. Met die weetjes in 't achterhoofd, ging ik aan de slag en maakte dit:



Een eenvoudige draagtas, maar de applicatie van het paard maakt het leuk. Ik knipte een paardenkop uit ribfluweel en strijkte die op de stof met vliesofix. Daarop stikte ik een lintje voor de teugel en naaide 2 knoopjes voor het oog.

Den tijd van de flik flak horloges is voorbij, me dunkt. En met een gepersonaliseerde parker als kado moet je ook geen glimlach op hun snoet verwachten. Vandaar dat ik 't pakske vervolledigde met een simpel centje.

Ik vouwde en plakte erop los en verstopte de paardentas en 't centje in deze 'kraft'papiertas, die ik met een restje stof dichtstrikte. 


Voila, kadootjes klaar. Nu nog kiendjes in de nieuwe Jacobs hijsen, nieuw hemd aan de grootste zoon, mezelf en 't lief fatsoeneren en net op tijd (ok, ik geef 't toe, rijkelijk te laat) vertrekken voor 't feest...

3 opmerkingen: