28-06-2013

Een pluim voor de juf!

Nog een klein uurtje en ik mag mijn knul gaan oppikken aan de klas. Gedaan met 'beertje'-zijn, in september is mijn kameraad een heuse kikker! Hij deed het uitstekend op school, kon onder goeie vleugels kruipen bij juf Carine en dat verdient een pluim.




Ik gaf mijn knaap carte blanche en hoopte stiekem dat hij zo'n mooie 'kopvoeter' zou tekenen, zoals hij er al vierhonderdduizend heeft gemaakt, maar neen, het werd een kunstzinnig kriebelkrabbel... *zucht* Ok, dan moeten we 't daar dan mee doen he... :) Zijn talent werd omgetoverd tot een kussen, met bruine paspel en Veritas-stofje. Ik stikte er een lintje aan en liet er mijn kaartjes met een gelukspoppetje aan bengelen.



Dankjewel, juf Carine! Geniet van de vakantie!

2 opmerkingen:

  1. Dag Meneertje Ot,

    Supertof ideetje om je zoontje een persoonlijke toets te laten geven aan het kussen. Knap gedaan!

    Vele creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! super leuk gedaan! Kei leuk dat zijn eigen tekening er op staat! x Elke

    BeantwoordenVerwijderen