25-08-2013

Franse Pret!


We zijn even weg geweest... Je had 't je zeker al afgevraagd, had al gemerkt dat ik een hele poos van de blogbol verdwenen was of alee, dat hoop ik toch tenminste. :)

We waren in Frankrijk. 

Om stokbrood te eten. 't Ene al wat harder dan 't ander, maar met een dikke laag boter en een pot verse koffie kon dat zo smaken he.


Om vriendschappen voor 't leven te sluiten met 'Ollandse reuzinnetjes'.

Om te kunnen ravotten met andere kinderen. Om een klein beetje verliefd te kunnen zijn op miniclub-Melissa. Om te kunnen kijken naar de minidisco, maar om zeker en vast nooit zelf mee te dansen.



Om kaarsjes uit te blazen.

Om te genieten van de Franse marktjes en de schoonheid van die kleine straatjes en authentieke gevels die meer in 't straatbeeld zouden mogen verschijnen.


Om te kunnen paraderen met mijn zelfgemaakt topje en rokje en mijn nieuwe cowboyhoed. Howdy, cowgirl!

Om een beetje cultuur mee te pikken.

Om beste vriendjes te zijn.

Om ne keer echt op ons gemak te kunnen zijn.

Om te genieten van de eenvoudige caravankeuken en achteruit te leunen bij een straf koffietje.


Om de nieuwe App van Bpost te kunnen testen. Load je foto op, verzin een tekstje en als dat alles is gebeurd voor 15u, dan krijgt je dierbare de volgende dag al jouw bericht als postkaart in de bus. Onze ontvangers waren alvast in de wolken.


Om oma's van op afstand te kunnen zoenen.

En nu ben ik terug. Voila!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vakantie-kiekjes! wat kan vakantie toch zalig zijn,,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n happy holiday! En ik wist niet dat die postkaarten van B-post zo hip waren!

    BeantwoordenVerwijderen