14-09-2013

Cowboys in de Kerk smullen snoepjestaart!

Vanaf vandaag bestaat er geen twijfel meer mogelijk, ook cowboys mogen naar de Kerk!





Neefje Warre werd een kadee van God (= werd gedoopt) en dat vroeg om een speciale outfit natuurlijk. Een Jacob voor Otto en een kleintje voor broerke Fons.
Ot kreeg een cowboyversie, met een met-de-hand-geborduurd voorzakje, waarop ik een roosknoop heb vastgemaakt. Ah ja, want de cowboys in mijn huis, dat zijn gevoelige cowboys zulle. Ik stikte in de zijnaad een lint met lussen mee, waarvan ik denk dat 't iets is voor aan gordijnen of zo, geen idee eigenlijk, maar 't leek me wel leuk! De onderkant kreeg een afwerking met biais. De pastoor was onder de indruk, van zoveel schoon cowboygeweld in zijn kapel! Jihaa! Voor 't feest goot ik mijn zoon in een hemdje in plaats van t-shirt en man, man, man, wat was ie knap... :-)

Onze Fons kreeg een traditioneler exemplaar, donkerblauw met retro bloemetjeszakken.




'k Ben niet zo tevreden over 't stofke. 't Is geen gabardine, maar een gewoon katoentje en 't kreukelt gelijk zot...

Ik kreeg vandaag complimentjes met mijn kapsel en dat wil ik jullie ook graag 'ns laten zien. Ik haalde de mosterd op Pinterest. Wil je 't ook 'ns proberen? Dit is de link : http://todieforblog.blogspot.ca/2012/04/messy-elevated-pony-tail.html


Mijn staart speldde ik tot een slordige knot. Ik zocht een restje tricot in mijn stoffenbak, knoopte dat dicht en gebruikte dat als haarrekker.

Ik experimenteerde ook 'ns met chocoladeletters, iets wat ik hier had gezien. Niet makkelijk en niet goed gelukt, maar de taart voor 't feestvarken was best grappig... Met snoepjes vormde ik een ballon (ok, ok, je moet enige verbeeldingskracht bezitten om 't te zien) en strooide er ook nog wat gekleurde bollekes over.


Ze ziet er misschien niet uit als de beste cake van de hele wereld, maar Otto en Fons kunnen je verzekeren dat ze om je 10 vingers bij af te likken is! :-D

Dit kaartje kreeg Warre van mij cadeau:


Het 'lidkaartje' werd uitgeknipt en op de kaart geplakt. Olé Pistolet, Warre! Welkom bij de kudde van God! :-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten