09-09-2013

Zing met me mee tot morgenvroeg!

Wie mij goed kent, die weet dat ik een fikse boon heb voor Nederlandstalige muziek. Mijn lief weet dat natuurlijk ook en omdat we straks 6 jaar samen lief en leed delen, had ie een verrassing voor mij in petto. Ik werd vriendelijk verzocht een koffer te maken voor 1 nacht en daar moest een feestoutfit in. Geen idee waar we naartoe gingen, dus nam mevrouw Ot 2 outfits mee en haar goede humeur. De kiendjes werden met hun hebben en houden bij de schoonbroer gedropt en enkele uren later stond ik tussen 10 000 noorderburen mee te brullen met deze meneren...





Als kers op de taart schudde Mr. Joling een handje met mij, waarbij ik - met een pintje in het lijf - heilig zwoor om dat stuk van mezelf nooit meer te wassen. De volgende ochtend ging ik toch weer braafjes in de douche, maar 't fijne gevoel en de liedjes in mijn hoofd, die spoelde ik niet weg!
Dankjewel, mijn lief, voor die leuke dag!

1 opmerking: