15-12-2013

Krokodol papier, zomaar voor jullie!

Aangezien het krokodolle inpakpapier van mijn zoon op nogal wat sympathie kon rekenen, doe ik jullie hier zomaar een A4-tje vol krokodolle dieren kado! Klik hier en je kan het inpakpapier printen. En om 't helemaal af te maken, hoort er natuurlijk een labeltje bij. Klik daarom hier en print het bijpassend labeltje af.
Maak er iets moois van!

En nu moet ik snel aan 't werk, want ik heb mij ingeschreven voor de Secret Santa van Tess... Eigenlijk helemaal niets voor mij en ik had ook al eerder een Secret Santa aan mijn neus laten voorbijgaan, maar ik vond dat 't tijd was om grenzen te verleggen. Om 'ns niet altijd "neen, ik heb geen tijd" te zeggen en om 'ns volmondig "ja" te roepen! 'k Ben ontzettend benieuwd naar mijn eigen kadootje, maar eerst moet dat van mij natuurlijk nog klaar zijn. Vandaag zette ik de eerste stappen in de goeie richting...


2 opmerkingen:

  1. Ik was zo schaamteloos om je tekst en krokodil te gebruiken voor zoonliefs kerstkaartjes... bij deze een dikke merci (https://www.facebook.com/photo.php?fbid=246278175535072&set=a.245244378971785.1073741832.214128565416700&type=1&theater)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pakje zat vandaag in de brievenbus. De kindjes hebben het met zeer veel contentement uitgepakt & dat er 3 stuks in de verpakking zaten, was goed meegenomen. Ze hebben de broches onder elkaar verdeeld, het mooie make-up tasje heb ik aangeslagen. Ik maak een dezer dagen zeker nog een blogpostje over al het leuks (inclusief de mooie kaartjes!) die we hebben gekregen. Nogmaals dank.

    BeantwoordenVerwijderen